Hei

Det har vært ganske så travelt her siden torsdag. Det har kommet mange hyggelige meldinger, mailer og kommentarer. At det skulle gi en sånn respons hadde jeg nok ikke trodd. Det er også mange som sender meg mange forslag på behandlingsformer som jeg burde prøve. Ikke for at jeg ikke tror på noe av dette, men for at jeg har en behandling som virker bra, så er jeg ikke så opptatt av andre behandlingsmetoder. Jeg skjønner at det er velmenende, men jeg er bare ikke interresert i noe annet produkt.

Ellers så har Ida nå flyttet ut og skal prøve å stå på egne ben. Hun flyttet i praksis i går og jeg tror at det vil gå veldig bra. Nå har vi bare 2 av 4 barn igjen her hjemme og det merkes. Vi får se om vi flytter litt på oss innenfor våre fire vegger, at noen etterhvert kan bytte soverom o.l.

Dagen i dag har ellers vært veldig rolig, jeg har vært ute på en liten tur med bikja og Oliver er nå i bursdag hos en kamerat. Så vi sitter nå bare å slapper av og sløver bort tiden:)

Håper dere får en trivelig og fin lørdagskveld!

Espen