God påske til alle sammen.

Nå har vi kommet oss hjem etter et herlig opphold på Montebello-senteret.

Vi stod opp hver morgen til herlig frokost, etter frokosten var det aktiviteter for Emilie og Oliver i grupper nede på grupperommene. Der møtte de andre barn i samme alder og de fikk seg fort mange venner. Heidi og jeg var på forelesninger etter forkostene og så møttes vi alle til lunsj kl.1300. Etter lunsj var det familie aktiviteter av forskjellige slag og pga dårlig vær så foregikk nesten all aktivitet innendørs. Men senteret er så stort og man kan også lett finne seg en egen krok å sitte å slappe av eller lese ved. Senteret har basseng, gymsal, treningssal, biljardbord, bordtennisbord, lekerom, bibliotek og forskjellige oppholdsrom. Det er rett og slett et fantastisk sted 🙂

Nå har vi begynt å forbrede oss litt på vår og sommer. Vi rydder nå kjeller, bod og loft for å rydde klart til snøen blir helt borte. Jeg får god hjelp av fattern til å bære og rydde, så jobben blir ikke så stor som jeg fryktet.

Ellers er det nå stille og rolige dager. Jeg fikk svar på MR bildene mine nå da jeg kom hjem og de viste også ingen tegn til forandringer. Det var bilder av rygg, bekken og hofte.
Det eneste jeg nå sliter med og som har blitt noe værre de siste dagene er «isjasen» min. Men jeg skal i dag til Ullevål å få noe smertestillende som jeg håper vil hjelpe.

Ønsker alle en fortsatt god påske.
En ekstra hilsen til alle dere som var på Montebello senteret sammen med oss og gjorde oppholdet ekstra koselig!

Espen