Hei igjen

I går var jeg på Ullevål og fikk svar på bildene og pratet med legen. Det ble forsåvidt gode nyheter 🙂
Bildene viser ingen forandring eller utvikling i lungene, alt er stabilt og bra. De er derimot sikre på at det er noe svulstvev som ligger å presser på noen nerver i korsryggen og som gjør at jeg får de smertene jeg har. Om dette er rester etter forrige kreftsvulst eller en ny polypp som har utviklet seg, vet de ikke. Jeg skal ihvertfall begynne med å stråle på den slik at smertene kanskje blir borte og slik at de kan operere den bort. Om operasjon blir noe alternativ vet jeg ikke enda.
Strålingen blir på en litt annen måte enn sist. I og med at jeg har fått stråling før, så må de være forsiktige med det friske vevet som er igjen der. De vil derfor stråle i mindre doser og gjøre det heller 2ganger pr dag. En stråling morgen og en stråling kveld. Dette skal jeg gjøre i ca.3 1/2 uke og samtidig skal jeg ta cellegift tabletter. Så får jeg bare håpe at dette kan gi resultater.

Litt synd med dette tilbakefallet i bekkenet, men veldig gode nyheter om lungene.

Jeg har hatt en utrolig fin helg også. Vi var noen venner som drakk ut en felles god venn (Ilan). Turen endte til København med bil,  hvor vi var fra fredag til søndag, før vi tok båten hjem. En skikkelig herlig tur med mange gode venner og noen nye og hyggelige venner ble det også på turen. En ting er sikkert, og det er at vi fikk drukket Ilan skikkelig ut 🙂
Takk til alle som var med!!

Nå tar jeg dagene med ro og føler at det er lettere å leve i dette nå som bildene er gode. Det er også godt å komme seg ut blandt venner i blandt, da føler jeg virkelig at jeg lever og er frisk.

Ha en riktig fin fin dag til dere alle!!

Espen