Hei

Jeg føler meg litt umotivert om dagen, sikkert mye pga at jeg fortsatt ligger på sykehuset og for at jeg savner Heidi og ungene. Jeg fikk meg en kort perm i går, var hjemme kl.2130 og tilbake her kl.1030. Fikk tatt meg en dusj og snakket med og kost meg med Heidi og Emilie. De hadde egentlig jentekveld i går siden Oliver var hos farmor. Men en jentekveld var bedre enn en sykehuskveld for meg 🙂
Her er det veldig stuslig og ensomt. Jeg hadde hyggelig besøk av muttern, fattern, Oliver og tante Karin i dag. Oliver er utrolig grei å ha med seg på f.eks sykehusbesøk. Ja han har fart i rompa, men maser og griner ikke om noe, han underholder seg selv. Det er så utrolig godt å se de igjen selvom jeg bare har vært borte noen få dager 🙂

Nå skal jeg se å få purret på helseministeren, som lovte meg svar på mailen min. Nå har det gått 3uker og det er god tid til å svare syntes jeg. Ellers så blir det mye soving, spising, tv og soving igjen 🙂

Ha en fin fin kveld alle sammen!

Espen