Hallo hallo

Nå går vi noen fine dager i møte, på dagtid kan jeg begynne å lukte lukten av vår igjen, herlig. Jeg har også noen veldig fine dager med det fysiske og problemene med betennelser, hud, hår osv. er veldig mye bedre. I følge de rundt meg så ser jeg bedre ut også. (Hvis det er mulig da) 🙂
Ja det føles godt å ikke ha noen særlige plager om dagen, men det går jo litt på psyken inne i mellom med tanke på at jeg akkurat nå ikke tar noen medisiner. Jeg føler meg bedre men vet ikke hva som skjer inne i kroppen. I hodet mitt og i sinnet mitt så er jeg fortsatt overbevist om at jeg skal bli frisk. Den troen er veldig sterk. Og når jeg ser noen av innleggene her og mailene jeg får om andre som har hatt et langt liv med kreft, til tross av hva legene deres har sagt, lever de i beste velgående og kommer nok til å gjøre det i lang tid fremover. Jeg er enig i at det handler mye om troen og innstillingen man har i kroppen. Hvis man har en innstilling om å ikke gi opp, så kommer man veldig langt her i verden og det gjelder nok også sykdom.
Neste uke skal jeg på Ullevål og forhåpentlig begynne med de nye medisinene de tilbyr. Det er ikke cellegift, men et slags antistoff som kan gi livsforlengende. Ja ja, nok sykdomsprat for i dag 🙂

Emilie hadde bursdag den 2.mars og ble 14år. 14år!! Tida går helt sykt fort. De to eldste har flyttet ut, Emilie er langt på vei inn i tenårene og Oliver blir jo 7år den 18.mars Selv blir jeg 38år den 27.mars, så det er litt av en bursdagsmåned her i familien i mars. Det er også mange fler ut i familien som har bursdag i mars og ikke minst har jeg mange venner som også har bursdag da.
Nå har jeg også fått bekreftelse på at vi har fått plass på Montebello-senteret uka før påske og det gleder jeg meg skikkelig til. 5 herlige dager på fjellet med ungene. Full pensjon og et herlig sted med masse aktiviteter.
For de som ikke har vært på Montebello-senteret er det absolutt å anbefalle for alle som har hatt eller har kreft.

Takk til alle som følger med på siden her og som kommer med tilbakemeldinger om at de er i samme situasjon og at det er godt å ha noen å dele opplevelsene med. det er godt for meg og oss også.

Ønsker dere alle en riktig herlig dag!
Espen